mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Moro med Camrea Angles

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 00:07
Donor Group

Default Moro med Camrea Angles

Vel, i dag bestemte jeg meg for å se hvor godt jeg kunne dechiffrere hva er den beste kameravinkler for videoer, så jeg gjorde dette. hva dere synes om vinkler? dette er min venn i videoen.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 6 juni 2009, 05:50
Donor Group

Det er virkelig godt faktisk. Har du noensinne sett Hot Fuzz? Den særtrekk ved direktør Edgar Wright's første film som tenåring?

Det er overraskende gode, og du er video minner meg om at bør du vurdere å gjøre noe lignende.
Old 6 juni 2009, 11:14
Donor Group

takk. Ja, jeg sett varmt fuzz. morsomme ting. Jeg gjorde en film for lenge siden, kalt chroniclesof Jake DuKane "
dens slags banal, men den første kortfilmen jeg prøvd å gjøre det skulle være "handlingspakkede" lol.
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.