![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg spekulerede på, om nogen kan hjælpe? Jeg har nogle problemer med min printer, er det en Epson Stylus C44UX og jeg for nylig havde en papirstoppet. Jeg åbnede den op og fjernede alle de bits af papir, men hver gang jeg har prøvet at udskrive noget bagefter, et rødt lys blinker på papir-ikonet, og det ikke udskrives. Alle råd ville være værdsat. thanks in advance, Martin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som et papir sensor er gået, hvad enten det er værd at reparere er diskutabel.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Epson Stylus C62 - Hjælp! En lille brik faldt i printeren, og jeg kan ikke få det ud! | millindawilliams | Digital Imaging & Printere | 0 | 19. jun 2009 14:44 |
| Epson Stylus 4800 - Fejl Installation Printerdriver | tinkerbell | Digital Imaging & Printere | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Ikke kan få Epson Stylus SX600FW udskrive på HP Compaq Nc4400-Både Helpdeske Useless! | LouG | Digital Imaging & Printere | 1 | 3. maj 2009 05:59 |
| Min Epson printer vil ikke udskrive emails | foss555 | Digital Imaging & Printere | 2 | 22 december 2007 13:17 |
| Epson Stylus CX3200 - Ny Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Printere | 3 | 28 oktober 2007 06:17 |
| Thread Tools | |
| |