![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg lurte på om noen kunne hjelpe? Jeg har litt problemer med skriveren, er det en Epson Stylus C44UX og jeg nylig hadde en papirstopp. Jeg åpnet den opp og fjernet alle de biter av papiret, men når jeg har prøvd utskrift noe etterpå, en rød lampe blinker på Beregnigner papir og det ikke ut. Noen råd ville være verdsatt. takk på forhånd Martin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en papir-sensoren har gått, om det er verdt å reparere er diskuteres.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Epson Stylus C62 - Hjelp! En liten brikke falt i skriveren, og jeg kan ikke få det ut! | millindawilliams | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 19 juni 2009 14:44 |
| Epson Stylus 4800 - Feil Installere Skriverdriver | tinkerbell | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Får ikke Epson Stylus SX600FW til utskrift på HP Compaq Nc4400-Både Helpdesks Useless! | LouG | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 3 mai 2009 05:59 |
| Min Epson-skriveren ikke vil skrive ut e-post | foss555 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 desember 2007 13:17 |
| Epson Stylus CX3200 - New Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 28 oktober 2007 06:17 |
| Thread Tools | |
| |