по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен хардуер > Digital Imaging & Принтери

Register

Как мога да се свържете множество компютри на този принтер чрез

Reply

Нишка Инструменти
Old 20 ноември 2008, 08:06
Новите държави Група

Default Как мога да се свържете множество компютри на този принтер чрез

рутер? ? Имам Ricoh Afficio в този офис (работно изследването, аз съм студент и Admin асистент ме използва за технологични проекти haha) и аз бях ходил чрез технологии за подкрепа кука основните компютър към него, но на други компютри, които не са в отговор на един и същ процес. Отидох и чрез създаване на TCP / IP порт под принтер в контролния панел, както направихме с оригинала, но те не са действително печат (както с първото, проблемът е, че те признават принтера е на линия, но не се реализират че те не са отпечатване преди изтриването на опашката и един не казва, че ние сме от хартия ... което ние не сме).

Предложения?

Благодаря!
Old 20 ноември 2008, 09:00
GTB
Новите държави Група

Аз предполагам, че имате мрежов принтер, че свещите директно във вашата локална мрежа чрез жични cat5 кабел.

Тя трябва да има статичен LAN IP адрес. Ако имате динамичен LAN IP адрес, който трябва да го смените с статични LAN IP адрес, който не е в диапазона DHCP, както е определено във вашия рутер. Можете да влезете в принтера използвате Internet Explorer и въвеждане на принтера адрес, след това потребителско име, тогава парола (ако принтерът изисква потребителско име и парола) и проверка на конфигурацията да се види дали е статичен или динамичен.

Сега, ако промените на ПР адрес на принтера, за да го статичен, вие ще трябва да отидете на главния компютър, принтери и факсове, както и правото кликнете на този принтер, след което кликнете върху раздела портове и промяна ПР адрес там към новия .