![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| router? ? Jeg har et Ricoh Afficio i dette kontor (arbejde, studie, jeg er studerende og admin assistent bruger mig for højteknologiske projekter haha) og jeg var gået igennem med teknisk support for at tilslutte de vigtigste computer til det, men de andre computere er ikke reagerer på den samme proces. Jeg gik igennem, og der er oprettet et TCP / IP-port under printer i kontrolpanelet, som vi gjorde med den originale, men de er faktisk ikke udskrivning (som med den første, problemet er, at de erkender, at printeren er online, men er ikke indser at de ikke kan udskrives, før du sletter køen og en siger, at vi er ude af papir ... som vi ikke). Suggestions? Tak! |
|
| |||
| |||
| Jeg formoder, du har et netværk printer, stik direkte i din LAN via en kabelforbundet cat5 kabel. Den skal have en statisk LAN IP-adresse. Hvis du har en dynamisk LAN IP-adresse, skal du ændre den til en statisk LAN IP-adresse, som ikke er i DHCP som defineret i din router. Du kan logge ind på printeren bruger Internet Explorer, og ind i printerens IP-adresse, derefter brugernavn og derefter adgangskoden (hvis printeren kræver brugernavn og password) og kontrollere konfigurationen for at se, om det er statisk eller dynamisk. Nu, hvis du skifter IP-adressen på den printer for at gøre det statiske, bliver du nødt til at gå til de vigtigste computer, printere og faxmaskiner, og højreklik på denne printer, og klik derefter på fanen Porte og ændre IP-adresse, der til den nye . Når du har en statisk IP-adresse, skal du gå til hver pc, åbne printere og faxmaskiner, vælge tilføje en ny printer, skal du vælge den lokale printer, skal du vælge tilføje en ny port, skal du vælge TCP / IP-port, skal du indtaste den statiske printerens IP-adresse, og udfyld opsætningen (som kan kræve printerdriveren fra printeren disc) og du er færdig. Gentag dette på hver printer. |
|
| |||
| |||
| På de største computer, dele printeren. (Kontrolpanel / Printere / højre-klik på denne printer / Egenskaber / Deling) Sørg for at netværkskortet er Fil-og udskriftsdeling aktiveret. (De har begge for at være korrekte.) På den anden printere, tilføje en ny printer. Et netværk printer. Browse for at printeren. Tilføj det. Lad computeren installere driveren. Du bliver nødt til at gøre dette på hver enkelt computer, bortset fra den ene printeren er sluttet til, (Det vil gå meget glattere hvis printeren er sluttet til en XP-computer, hvis du har en.) Når du dele printeren på de vigtigste computer, kan det tage så meget som en halv time for at vise sig på de andre computere. Det afhænger af dit netværk. (Det lyder som om de andre computere ikke har de korrekte printer [fabrikat og model] installeret, eller det er ikke installeret korrekt [forkerte driver].) |