manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Digital Imaging & Pisači

Register

Kako mogu spojiti više računala na ovaj pisač putem

Reply

Thread Tools
Old 20. studenog 2008, 08:06
Novi član grupe

Default Kako mogu spojiti više računala na ovaj pisač putem

ruter? ? Imam Ricoh Afficio u ovom uredu (posao study, ja sam student i asistent admin koristi za mene tech projektima haha) i bio sam hodio putem po tech podršku zakačaljka glavnog računala na Internet, ali je ostala računala se ne reagirati na isti proces. JA je otišao preko i postaviti TCP / IP port pod pisač na upravljačkoj ploči što smo učinili s izvornikom, ali oni nisu zapravo ispisa (kao kod prvih, problem je da oni prepoznaju printer je online ali nisu realiziranja da nisu tisak prije brisanja je perčin i jedan je izreka da smo od papira ... koji mi nismo).

Prijedlozi?

Hvala!
Old 20. studeni 2008, 09:00
GTB
Novi član grupe

JA pretpostaviti imate mrežni pisač koji utikači izravno u vaš LAN preko ožičen cat5 kabela.

Ona mora imati statičku IP adresu LAN. Ako imate dinamičku IP adresu LAN morate promijeniti u LAN statičku IP adresu koja nije u DHCP raspon kao što je definirano u svoj ruter. Možete se prijaviti na pisač koristite Internet Explorer i upisivanja IP adrese pisač, a zatim korisničko ime, lozinku onda (ako pisača zahtijeva korisničko ime i lozinka) i provjeriti konfiguraciju da vidi ako je statična ili dinamička.

Sada ako promijenite IP adresu pisača kako bi je statična, morat ćete otići do glavnog računala, pisača i faksova, i pravo kliknite na ovaj pisač, a zatim kliknite na priključke na kartici te promijeniti IP adresu da novi .