![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| router? ? Ik heb een Ricoh Afficio in dit kantoor (werk-studie, ik ben een student en de admin assistent gebruikt mij voor tech projecten haha) en ik was gelopen door de technische ondersteuning aan haak het moederbord van de computer aan, maar de andere computers worden niet reageren op hetzelfde proces. Ik ging door en het opzetten van een TCP / IP-poort in het kader van de printer in het bedieningspaneel zoals wij hebben gedaan met het origineel, maar ze zijn eigenlijk niet afdrukken (zoals bij het eerste, het probleem is dat ze herkent de printer online is, maar niet de realisatie dat zij zich niet vóór het afdrukken van het schrappen van de wachtrij en een zegt dat we van papier ... waar we niet). Suggesties? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Ik veronderstel dat je een netwerk printer die stekkers rechtstreeks in uw netwerk via een bekabelde CAT5 kabel. Het moet een statische LAN IP-adres. Als u een dynamische LAN IP-adres moet je het ook op een LAN-statische IP-adres dat niet in de DHCP-reeks als omschreven in uw router. U kunt inloggen op de printer met behulp van Internet Explorer en het invoeren van de printer het IP-adres, dan gebruikersnaam, wachtwoord vervolgens (indien de printer vereist gebruikersnaam en wachtwoord) en controleer de configuratie om te zien of is het statisch of dynamisch. Nu als u het IP-adres van de printer om het statische, moet u naar het moederbord van de computer, printers en faxen, en klik met de rechtermuisknop op deze printer, klik op tabblad Poorten en IP-adres verandert er op het nieuwe . Zodra u een statisch IP-adres, ga je op elke computer, open printers en faxen, selecteert u een nieuwe printer, selecteert u de lokale printer, selecteer een nieuwe haven, selecteer TCP / IP-poort, voert u de printer statisch IP-adres, en volledig de set-up (die kan eisen dat de printer driver van de printer-schijf) en je bent klaar. Herhaal dit voor elke printer. |
|
| |||
| |||
| Op het moederbord van de computer, de printer. (Configuratiescherm / Printers / rechts-klik op deze printer / Eigenschappen / Delen) Zorg ervoor dat de netwerkadapter heeft Bestands-en printerdeling is ingeschakeld. (Ze hebben beiden te corrigeren.) Aan de andere printers, toevoegen van een nieuwe printer. Een netwerk printer. Bladeren voor die printer. Toevoegen. Laat de computer het installeren van de driver. U zult hebben om dit te doen op elke computer, anders dan het een van de printer is aangesloten op (Ze gaan veel soepeler als de printer is aangesloten op een XP-computer, als je er een hebt.) Nadat u de printer op het moederbord van de computer, kan het zo veel als een half uur te laten zien op de andere computers. Het hangt af van uw netwerk. (Het klinkt alsof de andere computers hebben niet de juiste printer [merk en model] geïnstalleerd, of het is niet correct geïnstalleerd [verkeerde bestuurder].) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE Bevriezing UP - Meerdere machines - Meerdere besturingssystemen | ehsankhan | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 9 juni 2009 12:42 |
| Kan Kodak ESP7 een netwerk printer en rechtstreekse verbinding op hetzelfde moment? | kristijan | Digital Imaging & Printers | 2 | 24 mei 2009 11:06 |
| Printer geen verbinding !!!!! | slijm | Digital Imaging & Printers | 4 | 29 Jan 2009 08:50 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| HELP! Draadloze verbinding 2 computers op internet | steve175 | Virus, spyware & Security | 21 | 29 mei 2007 11:54 |
| Thread Tools | |
| |