mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Hvordan kan jeg koble flere maskiner til denne skriveren via

Reply

Thread Tools
Old 20th 2008 nov 08:06
New Member Group

Default Hvordan kan jeg koble flere maskiner til denne skriveren via

ruteren? ? Jeg har et Ricoh Afficio i denne kontor (arbeid studien er jeg student og admin assistent benytter meg for tech prosjekter haha) og jeg gikk gjennom med teknisk støtte å koble de viktigste datamaskinen til den, men de andre datamaskinene ikke svare på den samme prosessen. Jeg gikk gjennom og sette opp et TCP / IP port under skriveren i kontrollpanelet som vi gjorde med det originale, men de er faktisk ikke utskrift (som med det første, problemet er at de erkjenner at skriveren er tilkoblet, men som ikke innser at de ikke skrive ut før du sletter køen og sier at vi er tom for papir ... som vi ikke).

Suggestions?

Takk!
Old 20 november 2008, 09:00
GTB
New Member Group

Jeg antar du har en skriver som kan plugges direkte inn i LAN via en kablet cat5 kabel.

Det må ha en statisk LAN IP-adresse. Hvis du har en dynamisk LAN IP-adresse må du endre den til en statisk LAN IP-adresse som ikke ligger i DHCP område som er definert i ruteren. Du kan logge deg inn skriveren bruker Internet Explorer og gå inn i skriveren IP-adresse, og deretter brukernavn og passord (hvis skriveren krever brukernavn og passord) og sjekke konfigurasjonen for å se om den er statisk eller dynamisk.

Nå hvis du endrer IP-adressen til skriveren for å gjøre det statiske, må du gå til hovedsiden datamaskin, Skrivere og telefakser, og høyreklikk på denne skriveren, og klikk på portene kategorien og endre IP adressen der til den nye .

Når du har en statisk IP-adresse, kan du gå til hver enkelt PC, åpner skrivere og fakser, velger du legge til en ny skriver, velger lokal skriver, velger du legge til en ny port, velg TCP / IP port, oppgi statisk skriverens IP-adresse, og fullstendig oppsettet (som kan kreve skriverdriveren fra skriveren plate) og du er ferdig. Gjenta dette for hver skriver.
Old 20th 2008 nov 10:00
Medlem Group

På hoveddisplayet datamaskinen, dele skriveren. (Kontrollpanel / Skrivere / høyre-klikk på skriveren / Properties / Deling) Sørg for at nettverkskortet har fil-og skriverdeling aktivert. (De har begge til å være riktige.)

På den andre skrivere, legge til en ny skriver. Et nettverk skriveren. Bla etter at skriveren. Legg den. La datamaskinen installere driveren. Du må gjøre dette på hver datamaskin, andre enn den skriveren er koblet til, (Det vil gå mye smidigere hvis skriveren er koblet til en XP maskin, hvis du har en.)

Når du dele skriveren på hoveddisplayet datamaskinen, kan det ta så mye som en halvtime å vises på andre datamaskiner. Det avhenger av nettverket. (Det høres ut som om de andre datamaskinene ikke har riktig printer [merke og modell] installert, eller den er ikke riktig installert [feil driver].)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE underkjølt UP - flere maskiner - flere operativsystemer ehsankhan Nettlesere & FTP Clients 1 9 juni 2009 12:42
Kan Kodak ESP7 være en nettverksskriver og direkte koble samtidig? kristijan Digital Imaging & Skrivere 2 24 mai 2009 11:06
Skriveren vil ikke koble !!!!! slim Digital Imaging & Skrivere 4 29 januar 2009 08:50
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
HJELP! Trådløst koble 2 maskiner til internett steve175 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 21 29 mai 2007 11:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.