![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Venner, Jeg fandt, at der har været masser af selskaber på markedet, som levere forskellige serier i blækprintere teknologier. Her er listen over nogle af dem - Inkjet Canon Printere, Inkjet Compaq Printere, Inkjet Epson Printere, Inkjet Hewlett Packard printere, Inkjet Kodak printere osv. .. Jeg vil gerne vide, hvordan blækprintere arbejde? Virksomhederne bruger deres egen strategi, som er anderledes end andre virksomheder eller bliver det samme for alle? Hvilket selskab yde en god service i Inkjert printeren? Tak for din hjælp på forhånd .... |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Alle meget af et muchness virkelig, du ønsker at se model til model, i stedet for at sammenligne hvilke brands bedre. Jeg har lige lagt mærke til det forbudte Medlem gruppe ... meningsløse indlæg.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Info Krævet alle i One Printers | Clive | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jun 2009 08:21 |
| Kan ikke udskrive til nogen af vores netværk printere | JohnJensen | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 31. maj 2009 21:24 |
| Printere ikke arbejder-USB Problem? | matthewforu | Digital Imaging & Printere | 1 | 26th May 2008 09:22 |
| Canon Printere | syderapple | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jan 2008 10:54 |
| Printer - Hvilken en foretrækker du Toner eller Inkjet? | Problem | General Hardware Chat | 3 | 26. sep 2006 12:12 |
| Thread Tools | |
| |