mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Inkjet printers Hoe werkt het?

Reply

Thread Tools
Old 25 februari 2009, 01:04
Banned Groep

Hallo Vrienden,

Ik vond dat er veel bedrijven op de markt die, bieden verschillende reeksen in inkjetprinters technologieën. Hier is de lijst van een aantal van hen - Inkjet Canon Printers, Inkjet Compaq Printers, Inkjet Printers Epson, Hewlett Packard Inkjet printers, Kodak Inkjet printers, enz. ..

Ik wil weten hoe Inkjet printers werken? Bedrijven gebruiken hun eigen strategie, die is anders dan andere bedrijven of het zal dezelfde zijn voor iedereen? Welk bedrijf een goede service in Inkjert printer?

Bedankt voor uw hulp op voorhand ....
Old 25 februari 2009, 01:53
Donor Groep

http://computer.howstuffworks.com/inkjet-printer.htm
Old 20 maart 2009, 13:22
Donor Groep

Al veel van een muchness echt, je wilt kijken model voor model, eerder dan vergelijken welke merken beter.

Ik merkte het Banned Lid-groep ... nutteloze post.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.