mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Hvordan blekkskrivere arbeid?

Reply

Thread Tools
Old 25. Feb 2009, 01:04
Banned Group

Default Hvordan blekkskrivere arbeid?

Hei Venner,

Jeg syntes at det har vært mange selskaper i markedet som tilbyr forskjellige serier i blekkskrivere teknologi. Her er listen over noen av dem - Inkjet Canon Skrivere, Inkjet Compaq Skrivere, Inkjet Epson skrivere, Inkjet Hewlett Packard Skrivere, Inkjet Kodak skrivere, etc. ..

Jeg vil vite hvor blekkskrivere arbeid? Selskaper bruker sin egen strategi som er annerledes enn andre selskaper eller det vil være lik for alle? Som selskapet gir en god tjeneste i Inkjert skriver?

Takk for hjelpen på forhånd ....
Old 25. Feb 2009, 01:53
Donor Group

http://computer.howstuffworks.com/inkjet-printer.htm
Old 20nde 2009 Mar, 13:22
Donor Group

Alle mye av et muchness du egentlig ønsker å se modell for modell, heller enn å sammenligne hvilke merkevarer bedre.

Jeg la merke til Banned Medlem gruppe ... meningsløse innlegg.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Info kreves på Alt i ett-skrivere Clive Digital Imaging & Skrivere 2 6 juni 2009 08:21
Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere Johndoe Nettverk, modem og VoIP 0 31 mai 2009 21:24
Skrivere ikke-USB problem? matthewforu Digital Imaging & Skrivere 1 26 juni 2008 09:22
Canon-skrivere syderapple Digital Imaging & Skrivere 2 6 januar 2008 10:54
Skriver - Hvilken foretrekker du Toner eller Inkjet? Svikt General Hardware Chat 3 26. sep 2006 12:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.