![]() |
|
| |||
| |||
| lige fået en HP LaserJet 2820 alt i en printer fra arbejde, som de har fået nye. det fungerer, og er næsten ikke blevet brugt Jeg havde ikke nogen diske, men jeg har installeret software fra <url removed> downloading da jeg kom til at udskrive fra et par ting, printeren er indstillet til standardprinter (og den eneste, der er opført nu), 2 vinduer popper op ... 1. enhed synes at være offline - ok 2. en enhed knyttet til systemet ikke fungerer Jeg har disconected og reconected USB-kablet, genstartes printeren og computeren. har jeg brug for at geninstallere det? man fik et andet link, at jeg kunne prøve tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er overrasket over at du ikke bare tage HP driver fra HP-support-websted.
På en hvilken som helst måde. Jeg har haft lignende effekter fra en lav kvalitet USB-kabel, HP printere er lidt knotten, når det kommer til kabel. Hvis du låne en god en for en dag kan du se, om det er den rette. Mit system: Tim
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet | rajank | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 17th May 2009 22:35 |
| Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) | amyreaney | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 10. jun 2009 17:24 |
| EMachines M6805 PCI Simpelt meddelelse Driver | fadder | Multimedia & Codecs | 1 | 27. maj 2009 09:06 |
| Thread Tools | |
| |