mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Hp 2820 kommunikationsproblem

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 14:30
Ny Medlem Gruppen

Default Hp 2820 kommunikationsproblem

lige fået en HP LaserJet 2820 alt i en printer fra arbejde, som de har fået nye. det fungerer, og er næsten ikke blevet brugt

Jeg havde ikke nogen diske, men jeg har installeret software fra <url removed> downloading

da jeg kom til at udskrive fra et par ting, printeren er indstillet til standardprinter (og den eneste, der er opført nu), 2 vinduer popper op ...
1. enhed synes at være offline - ok
2. en enhed knyttet til systemet ikke fungerer

Jeg har disconected og reconected USB-kablet, genstartes printeren og computeren.

har jeg brug for at geninstallere det?
man fik et andet link, at jeg kunne prøve

tak
Old 26 april 2008, 15:36
Donor-Gruppen

Default Hp 2820 kommunikationsproblem

Jeg er overrasket over at du ikke bare tage HP driver fra HP-support-websted.

På en hvilken som helst måde. Jeg har haft lignende effekter fra en lav kvalitet USB-kabel, HP printere er lidt knotten, når det kommer til kabel. Hvis du låne en god en for en dag kan du se, om det er den rette.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet rajank Laptops, Mobiles & PDA'er 0 17th May 2009 22:35
Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) amyreaney Networking, Modemer & VoIP 0 10. jun 2009 17:24
EMachines M6805 PCI Simpelt meddelelse Driver fadder Multimedia & Codecs 1 27. maj 2009 09:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.