vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Hp 2820 viestintä ongelma

Reply

Thread Tools
Old 22 huhtikuu 2008, 14:30
Uusi Jäsen

Default Hp 2820 viestintä ongelma

juuri saanut HP LaserJet 2820 kaikki yhdessä tulostimen työstä, sillä ne ovat saaneet uusia. se toimii ja sitä käytetään hädin tuskin

Minulla ei ollut mitään levyjä, mutta olen asentanut ohjelmistoja <url removed> lataaminen

Kun tulin tulostamista pois muutamia asioita, tulostin on asetettu oletustulostimeksi (ja on vain yksi luetellaan nyt), 2 ikkunat pop up ...
1. Laite näyttää olevan offline-tilassa - ok
2. laitteeseen on liitetty järjestelmä ei toimi

Olen disconected ja reconected USB-kaapeli uudelleen tulostimeen ja tietokoneeseen.

Tarvitseeko minun asenna se?
joku sai taas uutta linkkiä, että voisin yrittää

kiitos
Old 26 huhtikuu 2008, 15:36
Rahoittajien ryhmän

Default Hp 2820 viestintä ongelma

Olen yllättynyt, et vain HP ohjain HP: n tuki-sivustossa.

Silti. Minulla on ollut samanlaisia vaikutuksia on huonolaatuinen USB-kaapeli, HP: n tulostimet ovat hieman kiukkuinen, kun kyse on kaapeli. Jos lainaa hyvä yksi päivässä saatat nähdä, jos se on vahvistettava.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma rajank Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 17th Jun 2009 22:35
Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) amyreaney Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 10th Jun 2009 17:24
EMachines M6805 PCI yksinkertainen tiedonannossa Driver kummisetä Multimedia & Codecs 1 27. toukokuuta 2009 09:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.