![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| juuri saanut HP LaserJet 2820 kaikki yhdessä tulostimen työstä, sillä ne ovat saaneet uusia. se toimii ja sitä käytetään hädin tuskin Minulla ei ollut mitään levyjä, mutta olen asentanut ohjelmistoja <url removed> lataaminen Kun tulin tulostamista pois muutamia asioita, tulostin on asetettu oletustulostimeksi (ja on vain yksi luetellaan nyt), 2 ikkunat pop up ... 1. Laite näyttää olevan offline-tilassa - ok 2. laitteeseen on liitetty järjestelmä ei toimi Olen disconected ja reconected USB-kaapeli uudelleen tulostimeen ja tietokoneeseen. Tarvitseeko minun asenna se? joku sai taas uutta linkkiä, että voisin yrittää kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen yllättynyt, et vain HP ohjain HP: n tuki-sivustossa.
Silti. Minulla on ollut samanlaisia vaikutuksia on huonolaatuinen USB-kaapeli, HP: n tulostimet ovat hieman kiukkuinen, kun kyse on kaapeli. Jos lainaa hyvä yksi päivässä saatat nähdä, jos se on vahvistettava. My System: Tim
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| EMachines M6805 PCI yksinkertainen tiedonannossa Driver | kummisetä | Multimedia & Codecs | 1 | 27. toukokuuta 2009 09:06 |
| Thread Tools | |
| |