![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har en HP F4280 AIO skriver og av ulike grunner, kabelen er et par meter kort for å nå maskinen min, jeg prøvde å løse problemet ved å kjøpe en USB skjøtekabel fra en forhandler i nærheten av mitt sted. Etter gå hjem, jeg har funnet ut at det ikke fungerer; Etter noen undersøkelser har jeg funnet ut at dette er en passiv en ikke en aktiv ett. Det fungerte med mobiltelefoner, og ikke med min Printer / USB flash-stasjon. Er det likevel jeg kan få dette til å fungere på skriveren? For øvrig, en aktiv USB skjøtekabel ikke er tilgjengelig her så det er ikke et alternativ. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke kilden en på ebay.com fra en leverandør som tilbyr internasjonal shipping.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare kjøpe en lengre standard A-B USB bly. De er billige.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quick spørsmål på telefon forlengelse | pmcg03 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 15 juni 2009 07:44 |
| WebCam Extension? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 5 | 6te sep 2008 05:36 |
| Problemer med Netgear Rangemax Trådløs kabel ruter WPN824 V3 | gareth336 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24 april 2008 09:51 |
| PC til TV hjelp RCA Kabel Sound problem | dabooj | General Hardware Chat | 3 | 5 feb 2008 09:58 |
| Stange Extension: -. Yar | nand998 | General Software Chat | 3 | 21 oktober 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |