![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har en HP F4280 AIO skrivare och av olika anledningar, kabeln är några meter kort för att nå min dator, jag försökte lösa problemet genom att köpa en usb förlängning kabel från en återförsäljare i närheten av mitt rum. Efter att gå hem, jag har upptäckt att det inte fungerar; Efter viss forskning har jag fått reda på att detta är en passiv en inte en aktiv sådan. Det fungerade med min mobiltelefoner och inte med min skrivare / USB flash-enhet. Finns det något sätt jag kan få detta att fungera på skrivaren? Föresten, en aktiv USB-förlängning kabel inte är tillgänglig här så det är inte ett alternativ. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför inte källan en på ebay.com, från en leverantör som erbjuder den internationella sjöfarten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara köpa en längre standard A-B USB bly. De är billiga.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Snabb fråga om telefonen förlängning | pmcg03 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 15 juni 2009 07:44 |
| WebCam Förlängning? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 5 | 6:e sep 2008 05:36 |
| Problem med Netgear RangeMax Wireless kabel router WPN824 V3 | gareth336 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 24 april 2008 09:51 |
| PC till TV med RCA-kabel Ljud problem | dabooj | General Hardware Chat | 3 | 5 februari 2008 09:58 |
| Strange Förlängning: -. Yar | nand998 | General Software Chat | 3 | 21 oktober 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |