![]() |
|
| |||
| |||
| op het werk hebben we de printer boven en atm we cant print alles omdat haar kreeg een papierstoring maar ive open it up and i cant see it anywere atall ook andere IT mate van mij heeft een blik op werpen en hij cant zie een storing in het ook kan iemand helpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het? Trek de stekker?
|
| |||
| |||
| ja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er zal een handleiding mee.
| |||
| |||
| Zoals Spot zei, er is waarschijnlijk net iets bedrijf tot een van de schakelopties die detecteert een papierstoring. Gewoon een echt goed kijken uit over het, je kan het zo zijn dat een deel ervan afgezien.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verander de kleur op een monitor | kharlitos | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 3 juni 2009 14:31 |
| HP LaserJet 6L printer aangesloten via jetadmin naar een Windows 2000 Server | houtwerk | Digital Imaging & Printers | 0 | De 2 juni 2009 11:23 |
| HP LaserJet 2605dn magenta toner kwestie | jmleugenio | Digital Imaging & Printers | 0 | 29 mei 2009 21:03 |
| Is er een manier om eigen Highlighting kleur in Mic | andrewanimation | Office Suites & Toepassingen | 6 | 19 Jan 2008 18:25 |
| Probleem met HP Laserjet 1018 op Vista | komaj | Digital Imaging & Printers | 2 | 15 Jan 2008 20:34 |
| Thread Tools | |
| |