![]() |
|
| |||
| |||
| i arbetet har vi skrivaren ovan och atm vi cant print någonting eftersom dess har ett pappersstopp men ive öppna den och jag skränande se den överenskommelse aTall också en annan IT kompis till mig har haft en titt på det och han cant se ett jam i det och kan någon hjälpa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att återställa den? Dra ut kontakten?
|
| |||
| |||
| ja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det blir en handbok med det.
| |||
| |||
| Som Spot sagt, det är nog bara något att hålla upp en av växlarna som upptäcker ett pappersstopp. Bara ha en riktigt bra titta över det, du kanske en del tar för sig.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Färgförändring på en bildskärm | kharlitos | Grafikkort & Skärmar | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| HP LaserJet-skrivare 6L anslutna via JetAdmin till en Windows 2000 Server | woodworks | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 2 juni 2009 11:23 |
| HP LaserJet 2605dn magenta toner fråga | jmleugenio | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 29 maj 2009 21:03 |
| Finns det något sätt att programmera din egen Highlighting färg i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januari 2008 18:25 |
| Problem med HP Laserjet 1018 på Vista | komaj | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 15 januari 2008 20:34 |
| Thread Tools | |
| |