mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP Deskjet 3940 vil ikke udskrive WordPad dokumenter

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 01:45
Ny Medlem Gruppen

Default HP Deskjet 3940 vil ikke udskrive WordPad dokumenter

Hej. Min Deskjet 3940 vil ikke udskrive WordPad dokumenter, men det vil udskrive fotos, og jeg kan udskrive min modtagne e-mails. Når jeg forsøger at udskrive fra WordPad printeren ser ud til at køre den går gennem alle de montions og gør alle de lyde, at det ville gøre, hvis det var trykningstidspunktet, men papiret kommer ud tomt. Jeg gik til HP-websted, og de sagde, da printeren vil arbejde, de vil ikke hjælpe mig. Hvem har nogensinde hørt om dette før? Jeg har hørt, at folk har været nødt til at købe nye printere, når de er installeret vista. Enhver hjælp vil være værdsat.
Old 10. august 2009, 00:24
Ny Medlem Gruppen

Default HP Deskjet 3940 vil ikke udskrive WordPad dokumenter

Du vil sparke dig selv!
Det kørte mig halvtosset i 3 dage og jeg havde prøvet alt! genpålæsning software, fuld system gendannelse og trukket det lidt hår Jeg har OUT!

Jeg havde nøjagtig de samme problemer med min printer, som er en HP Photosmart 2610 alt i én, ville udskrive fotos og alt andet UNDTAGEN noget fra WordPad, Notesblok eller lignende! siderne blev kommer ud tom!

Vent til det!
Løsningen er så så enkelt!
Som WordPad docs er kun normalt i BLACK.I besluttet at ændre farven til blå og lo og beskue det virkede!

Simply min sorte blækpatron var tom! ved genpåfyldning Absolut alt trykt fine!

Undertiden er det mest enkle løsning, vi kan ikke se!

Jeg håber, at dette har været nyttige for dig ..............
Hilsen
Speedypete07
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.