vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

HP Deskjet 3940 ei tulostaa WordPadista asiakirjat

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2009, 01:45
Uusi Jäsen

Default HP Deskjet 3940 ei tulostaa WordPadista asiakirjat

Hei. Oma Deskjet 3940 ei tulostaa WordPadista asiakirjoja, mutta se tulostaa valokuvia ja voin tulostaa olen saanut sähköpostia. Kun yritän tulostaa WordPadista tulostin näyttää toimivan se menee läpi kaikki montions ja tekee kaikki kuulostaa, että se tekisi, jos se on painoajankohtana, mutta paperi tulee ulos tyhjäksi. Menin HP sivustoni ja he sanoivat, koska tulostin työstä, jota he eivät auta minua. Onko kukaan koskaan kuullut tämän ennenkin? Olen kuullut, että ihmiset ovat saaneet ostaa uusia tulostimia, kun ne on asennettu Vista. Kaikki apu olisi tervetullutta.
Old 10 elokuu 2009, 00:24
Uusi Jäsen

Default HP Deskjet 3940 ei tulostaa WordPadista asiakirjat

Sinun potkia itseäsi!
Se ajoi minut järjetöntä 3 päivää, ja olin kokeillut kaikki! uudelleenlastauksen ohjelmiston koko järjestelmän palauttamisesta ja revityt mitä vähän hiusten olen OUT!

Minulla oli ihan samanlaisia ongelmia minun tulostin, joka on HP Photosmart 2610 kaikki yhdessä, se tulostaa valokuvia ja kaikkea muuta paitsi mitään WordPadista, notepad tai vastaavaa! sivut olivat tulossa ulos tyhjä!

Odota siinä!
Ratkaisu on niin näin yksinkertaista!
Kuten WordPadissa docs ovat vain yleensä BLACK.I päätti muuttaa värin siniseksi, ja lo ja katso, se toimi!

Yksinkertaisesti minun musta patruuna oli tyhjä! upon uudelleentäytössä Ehdottomasti kaikki painettu hieno!

Joskus kaikkein yksinkertaista ratkaisua emme voi nähdä!

Toivon, että tämä on apua sinulle ..............
Terveisin
Speedypete07
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi avata Word 07 asiakirjojen mrcintheuk Office Suites & Applications 0 14th Jun 2009 16:35
HP Deskjet 6940-sarja, oikeudet ja painatus ongelmia. oluomoolubisi Digital Imaging & Tulostimet 0 14th Jun 2009 01:23
HP DeskJet 960c - Lost kyky kaksipuolinen tulostus tralethegreat Digital Imaging & Tulostimet 0 12th Jun 2009 13:02
HP Deskjet 845c - Asenna uusi mustepatruuna mutta eivät katso mustetta? stealthking Digital Imaging & Tulostimet 0 10th Jun 2009 00:35
HP Deskjet 450 kyselyä parkpre Digital Imaging & Tulostimet 3 6. Aug 2007 11:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.