mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

HP Deskjet 3940 zal niet afdrukken wordpad documenten

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 01:45
Nieuw Lid Fractie

Default HP Deskjet 3940 zal niet afdrukken wordpad documenten

Hallo. Mijn Deskjet 3940 zal niet afdrukken wordpad documenten maar het afdrukken van foto's en ik kan printen mijn ontvangen e-mails. Als ik probeer af te drukken vanuit WordPad de printer lijkt te werken gaat door alle montions en maakt alle geluiden die hij zou maken als zij na het afdrukken, maar het papier komt leeg. Ik ging naar de HP site en zeiden ze, omdat de printer werkt zij niet zullen me helpen. Heeft iemand ooit gehoord van deze voor? Ik heb gehoord dat de mensen hebben gehad voor de aankoop van nieuwe printers als ze geïnstalleerd Vista. Alle hulp zou worden gewaardeerd.
Old 10 aug 2009, 00:24
Nieuw Lid Fractie

Default HP Deskjet 3940 zal niet afdrukken wordpad documenten

Je zal jezelf kick!
Hij reed me gek voor 3 dagen en ik had alles geprobeerd! opnieuw laden van de software, volledige systeem herstellen en trok wat weinig haren heb ik OUT!

Ik had precies dezelfde problemen mijn printer is een HP Photosmart 2610 all in one, zou print foto's en alles BEHALVE iets van WordPad, Kladblok of een vergelijkbare! de pagina's waren die uit een blanco pagina!

Wait for it!
De oplossing is dus zo eenvoudig!
Als wordpad docs alleen meestal in BLACK.I besloten om de kleur van blauw en lo en aanschouw het werkte!

Gewoon mijn zwarte cartridge is leeg! bij navulling Absoluut alles gedrukt fijn!

Soms is de meest eenvoudige oplossing die wij niet kunnen zien!

Ik hoop dat dit is nuttig om je ..............
Groeten
Speedypete07
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan niet openen Word 07 documenten mrcintheuk Office Suites & Toepassingen 0 14 jun 2009 16:35
HP Deskjet 6940 serie, machtigingen en afdrukproblemen. oluomoolubisi Digital Imaging & Printers 0 14 jun 2009 01:23
HP DeskJet 960c - Lost de mogelijkheid om dubbelzijdig afdrukken tralethegreat Digital Imaging & Printers 0 12 jun 2009 13:02
HP Deskjet 845c - Installeer nieuwe inktpatroon maar zie geen inkt? stealthking Digital Imaging & Printers 0 10 jun 2009 00:35
HP Deskjet 450 zoekopdracht parkpre Digital Imaging & Printers 3 De 6 augustus 2007 11:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.