![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo. Min Deskjet 3940 ikke vil skrive ut WordPad dokumenter, men det vil skrive ut bilder, og jeg kan skrive ut mottatte e-poster. Når jeg prøver å skrive ut fra WordPad skriveren ser ut til å virke, går den gjennom alle montions og gjør alle lyder at det ville gjøre hvis det var utskrift men papiret kommer ut tomt. Jeg dro til HP området og de sa da skriveren fungerer de ikke hjelpe meg. Har noen hørt om dette før? Jeg har hørt at folk måtte kjøpe nye skrivere når de installerte vista. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. |
|
| |||
| |||
Du vil sparke deg selv!Det drev meg gal for 3 dager og jeg hadde prøvd alt! omlader programvaren, full systemgjenopprettingspunkt og dro det lille håret jeg har OUT! Jeg hadde akkurat samme problemene mine skriveren er en HP Photosmart 2610 alt i ett, ville skrive ut bilder og alt annet UNNTATT alt fra WordPad, notepad eller lignende! sidene skulle komme ut blank! Wait for it! Løsningen er det så enkelt! Som WordPad docs bare vanligvis i BLACK.I besluttet å endre fargen til blå og lo og behold den fungerte! Bare min sorte patronen var tom! upon refilling Absolutt alt trykt fine! Noen ganger er den mest enkle løsningen vi ikke kan se! Jeg håper dette har vært nyttig for deg .............. Hilsen Speedypete07 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke åpne Word 07-dokumenter | mrcintheuk | Office Suites & Applications | 0 | 14 juni 2009 16:35 |
| HP Deskjet 6940-serien, tillatelser og utskriftsproblemer. | oluomoolubisi | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 14 juni 2009 01:23 |
| HP DeskJet 960c - Lost evne til tosidig utskrift | tralethegreat | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| HP Deskjet 845c - Installer nye blekkpatronen men ikke ser noen blekk? | stealthking | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 10 juni 2009 00:35 |
| HP Deskjet 450 søket | parkpre | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 6 august 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |