![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej. Min Deskjet 3940 kommer inte att skriva ut WordPad dokument, men det kommer att skriva ut foton och jag kan skriva ut mina mottagna e-postmeddelanden. När jag försöker skriva ut från WordPad skrivaren verkar fungera den går igenom alla montions och gör alla ljud att det skulle göra om det var att skriva ut men papper kommer ut tomt. Jag gick till HP webbplats och de sa eftersom skrivaren kommer att arbeta för de kommer inte hjälpa mig. Har någon någonsin hört talas om detta förut? Jag har hört att människor har varit tvungna att köpa ny skrivare när de installerade Vista. All hjälp skulle uppskattas. |
|
| |||
| |||
Du kommer att sparka ut dig själv!Det drev mig till vansinne i 3 dagar och jag hade försökt allt! omlastning programvaran, full system restaurera och drog den lilla hår jag har OUT! Jag hade exakt samma problem med min skrivare är en HP Photosmart 2610 allt i ett, skulle skriva ut bilder och allt annat utom allt från WordPad, Anteckningar eller liknande! de sidor som kom ut tom! Vänta på det! Lösningen är så enkelt! Som WordPad docs bara vanligtvis i BLACK.I beslutat att ändra färg till blå och Hör och häpna det fungerade! Bara min svarta patronen var tom! vid påfyllning Absolut allt tryckt fina! Ibland är den enklaste lösningen kan vi inte se! Jag hoppas att detta har varit till hjälp för er .............. Hälsningar Speedypete07 |