mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP K60 og HP Vista interoperabilitet

Reply

Thread Tools
Old 1. juni 2009, 11:02
Ny Medlem Gruppen

Default HP K60 og HP Vista interoperabilitet

Jeg har fået en ny HP Pavilion dv7-1245dx PC kører Vista SP1. Jeg forsøger at forbinde en gammel HP K60 Allin en printer på en USB-port. Pc'en er ikke se printeren automatisk. Jeg har installeret HP K60 software og det ikke Dee den printer, scanner eller faxmaskine.
Nogen forslag til, hvad jeg bør gøre for at rette op på dette? :4-Dontkno
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista Velkommen Centre - Vista Log på fryser jungle-bhoy Windows-operativsystemer 7 21. jun 2009 13:47
Hvad er den bedste vej at gå om installation 64bit Vista Over Min 32bit Vista? Theresonly1 Windows-operativsystemer 3 25. maj 2009 08:58
Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. Black Magic Linux & Alternative OS 1 27 marts 2009 15:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.