mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP LaserJet 2100 mangler "Mirror" valg, alle løsninger?

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 02:45
Ny Medlem Gruppen

Default HP LaserJet 2100 mangler "Mirror" valg, alle løsninger?

Hej,

I'm trykning overførsel plader til PCB kunst, hvor jeg skal spejl billedet på udskriften, så det kan glattes på et bord eller en anden hård overflade. Problemet er, printeren mangler et spejl option, og der er ingen måde, jeg kan konvertere billedet før udskrivning det ud som tegningen program mangler en pålidelig metode til at konvertere sin produktion til jpg, BMP, GIF, TIFF, eller en anden fil-format. Jeg tænkte på, er der nogen form for særligt program, der kan installeres som en printer delsystem, der vil skabe en af disse billede filformater når noget bliver "trykt" til det? Hvis ja, jeg kunne derefter indlæse filen i et billede editor og gøre det spejling der.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af ashprice01 General Software Chat 1 19 november 2008 08:01
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.