mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

HP LaserJet 2100 mangler "Speil" alternativet, noen løsninger?

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 02:45
New Member Group

Hallo,

Jeg utskrift overføre ark for PCB skisser som jeg må speile bildet på utskriften slik at den kan strykes på et bord eller en annen hard overflate. Problemet er at skriveren mangler et speil, og det er ingen måte jeg kan konvertere bildet før utskrift det ut som tegningen programmet mangler en pålitelig måte å konvertere sin produksjon til JPG, BMP, GIF, TIFF, eller annet filformat. Jeg lurte på, er det noen slags spesielle program som kan installeres som en skriver delsystemet som ville lage en av disse bilde filformater når noe blir "trykket" til det? Hvis ja, jeg kunne og last filen inn i et bilde editor og gjøre speiling der.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.