![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag utskrift överföring ark för PCB konstverk som jag måste spegla bilden på utskriften så att den kan lösas på en styrelse eller andra hårda ytor. Problemet är att skrivaren saknar en spegel alternativ och det finns inget sätt jag kan konvertera bilden innan du skriver ut det som ritprogram saknar pålitliga sättet att omvandla sin produktion till jpg, bmp, gif, tiff eller andra filformat. Jag undrar, finns det någon form av speciella program som kan installeras som en skrivare delsystemet som skulle skapa en sådan bild filformat när något blir "tryckt" till det? Om så är fallet, jag kunde sedan ladda filen i en bildredigerare och göra spegling där. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dess beroenden inte korrekt registrerade: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |