![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Got a HP LaserJet-tulostimen 6L, joka on kytketty jetadmin on Windows 2000 Server. Tulostin toimii hyvin useimmilla painoajankohtana, mutta se on kysymyksiä painamiseen joitakin Crystal Reports. Asiakas on käynnissä XP Pro. Olen sitä mieltä, että ongelma voidaan kuljettajan liittyvät. Tulostin on määritetty NT, 98, ja W2K kuljettajia. Minulla ei voi löytää keinon kiertää tämän ongelman, koska olen pystynyt lataamaan XP ajureita. Kaikki asiakirjat voisin löytää käsitellään suoraan kytkeä tulostin, joka ei ole se, miten kaivos on asetukset. Any ideas olet ehkä olisi appreciated. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Estä Internet oleskellessaan Connected to My tiedostopalvelin | sandra34 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 19 syyskuu 2009 13:58 |
| Windows 2000 Server "työryhmä ei ole käytettävissä" | Willm1987 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 13th Jun 2009 13:12 |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen | gideon112 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |