mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP Officejet 7410xi All-in-one kan ikke oprette forbindelse til nettet

Reply

Thread Tools
Old 7. juni 2009, 12:12
Ny Medlem Gruppen

Default HP Officejet 7410xi All-in-one kan ikke oprette forbindelse til nettet

HP Officejet 7410xi All-in-one kan ikke oprette forbindelse til netværket. Jeg bruger den samme WPA-nøgle, som jeg bruge til alle de computere i huset, og de kan oprette forbindelse til AP. Printeren "ser" AP men tilsyneladende ikke genkende de vigtigste. Jeg har nøje observeret strengen som jeg indtaste det. Jeg synes ikke at få nogen attentuation af strengen, f.eks kontakt afvisningsprocent, dobbeltposteringer, etc, men printeren vedvarende returnerer fejl, "Kan ikke oprette forbindelse til netværket".

Enhver Hjælp / vejledning / forslag ville være meget værdsat. HP CS folk er lige så nyttig som **** på en orne hog!

Tak,

Ferg
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ikke kan oprette forbindelse til trådløse netværk / Ugyldig IP Andrew Networking, Modemer & VoIP 0 29. maj 2009 07:28
Kan ikke oprette forbindelse til trådløse netværk HistoryGirl Networking, Modemer & VoIP 1 18. sep 2008 11:07
Hjælp! kan ikke tilslutte nye computer til etableret bredbåndsnettet. rok707 Networking, Modemer & VoIP 10 11. sep 2008 10:44
Vista vil ikke oprette forbindelse til netværk mbonwick Networking, Modemer & VoIP 9 6. aug 2008 05:24
Cant forbinde laptop til grundlæggende XP net .. Hvorfor? newskin0318 Networking, Modemer & VoIP 1 17. sep 2007 14:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.