vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

HP Officejet 7410xi All-in-one ei saa yhteyttä verkkoon

Reply

Thread Tools
Old 7 kesäkuu 2009, 12:12
Uusi Jäsen

Default HP Officejet 7410xi All-in-one ei saa yhteyttä verkkoon

HP Officejet 7410xi All-in-one ei saa yhteyttä verkkoon. Olen käyttäen samaa WPA-avain, että käytän kaikkia tietokoneet talon ja he voivat ottaa yhteyden AP. Kirjoitin "näkee" AP mutta ilmeisesti ei ole tunnustetaan alhaalla. Olen huolellisesti havaittu merkkijonoa kuin minä anna sitä. En näytä olevan saada kaikki attentuation on merkkijono, esim. yhteystiedot poistumisprosentti, kaksoisnapsauta merkinnät, jne., mutta kirjoitin jatkuvasti palauttaa virheen, ei voi muodostaa yhteyden verkkoon ".

Kaikki Apua / ohjeet / ehdotuksia olisi suuresti. HP CS ihmiset ovat suunnilleen yhtä hyödyllistä kuin **** on karjulla sika!

Kiitos,

Ferg
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi Yhdistä Wireless Network / Invalid IP Andrew Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 29. toukokuuta 2009 07:28
Ei voi muodostaa yhteyden langattomaan verkkoon HistoryGirl Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 18. Sep 2008 11:07
Apu! ei voi liittää uuden tietokoneen perustettu laajakaistaverkossa. rok707 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 10 11. Sep 2008 10:44
Vista saa yhteyttä verkkoon mbonwick Verkottuminen, Modeemit & VoIP 9 6. Aug 2008 05:24
Cant kytkeä kannettavan tietokoneen perussiemeniä XP verkko .. Miksi? newskin0318 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 17. Sep 2007 14:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.