![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HP Officejet 7410xi All-in-one ei saa yhteyttä verkkoon. Olen käyttäen samaa WPA-avain, että käytän kaikkia tietokoneet talon ja he voivat ottaa yhteyden AP. Kirjoitin "näkee" AP mutta ilmeisesti ei ole tunnustetaan alhaalla. Olen huolellisesti havaittu merkkijonoa kuin minä anna sitä. En näytä olevan saada kaikki attentuation on merkkijono, esim. yhteystiedot poistumisprosentti, kaksoisnapsauta merkinnät, jne., mutta kirjoitin jatkuvasti palauttaa virheen, ei voi muodostaa yhteyden verkkoon ". Kaikki Apua / ohjeet / ehdotuksia olisi suuresti. HP CS ihmiset ovat suunnilleen yhtä hyödyllistä kuin **** on karjulla sika! Kiitos, Ferg |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi Yhdistä Wireless Network / Invalid IP | Andrew | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 29. toukokuuta 2009 07:28 |
| Ei voi muodostaa yhteyden langattomaan verkkoon | HistoryGirl | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 18. Sep 2008 11:07 |
| Apu! ei voi liittää uuden tietokoneen perustettu laajakaistaverkossa. | rok707 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 11. Sep 2008 10:44 |
| Vista saa yhteyttä verkkoon | mbonwick | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 6. Aug 2008 05:24 |
| Cant kytkeä kannettavan tietokoneen perussiemeniä XP verkko .. Miksi? | newskin0318 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17. Sep 2007 14:29 |
| Thread Tools | |
| |