mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

HP Officejet 7410xi All-in-een kan geen verbinding maken met netwerk

Reply

Thread Tools
Old 7 jun 2009, 12:12
Nieuw Lid Fractie

Default HP Officejet 7410xi All-in-een kan geen verbinding maken met netwerk

HP Officejet 7410xi All-in-een geen verbinding kan maken met het netwerk. Ik gebruik dezelfde WPA-sleutel die ik gebruik voor alle computers in huis en ze kunnen verbinding maken met het AP. De printer "ziet" de AP, maar blijkbaar is niet herkennen van de sleutel. Ik heb zorgvuldig geobserveerd de string als ik het. Ik ben het niet lijken te zijn om eventuele attentuation van de string, bijvoorbeeld contact weigeringspercentages, dubbele vermeldingen, enz., maar de printer aanhoudend retourneert de fout, "Kan geen verbinding maken met het netwerk".

Alle hulp / begeleiding / suggesties worden zeer gewaardeerd. De HP CS mensen zijn net zo nuttig als **** op een zwijn varken!

Bedankt,

Ferg
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.