mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

HP Officejet 7410xi All-in-en inte kan ansluta till nätverket

Reply

Thread Tools
Old 7 juni 2009, 12:12
New Member Group

Default HP Officejet 7410xi All-in-en inte kan ansluta till nätverket

HP Officejet 7410xi All-in-en inte kan ansluta till nätverket. Jag använder samma WPA-nyckel som jag använder för alla datorer i huset och de kan ansluta till AP. Skrivaren "ser" AP, men uppenbarligen inte erkänner nyckeln. Jag har noga strängen som jag skriver det. Jag verkar inte få någon attentuation av strängen, t.ex. kontakt avvisningsfrekvens, dubbla poster, osv, men skrivaren ständigt återvänder felet, "Kan inte ansluta till nätverket".

Någon hjälp / vägledning / förslag skulle vara mycket uppskattat. HP CS folk är ungefär lika användbart som **** på ett vildsvin Gult!

Tack,

Ferg
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kan inte ansluta till trådlöst nätverk / IP Andrew Nätverk, Modem & VoIP 0 29 maj 2009 07:28
Kan inte ansluta till trådlöst nätverk HistoryGirl Nätverk, Modem & VoIP 1 18:e sep 2008 11:07
HJÄLP! kan inte ansluta ny dator etablerad bredbandsnät. rok707 Nätverk, Modem & VoIP 10 11 sep 2008 10:44
Vista kommer inte att ansluta till nätverket mbonwick Nätverk, Modem & VoIP 9 6 august 2008 05:24
Cant ansluta laptop till grundläggande XP nätet .. Varför? newskin0318 Nätverk, Modem & VoIP 1 17:e sep 2007 14:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.