mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP OfficeJet G55 Am I lavt på blækket?

Reply

Thread Tools
Old 26. maj 2009, 20:35
Ny Medlem Gruppen

Default HP OfficeJet G55 Am I lavt på blækket?

Jeg har lige købt denne printer fra Craigslist ... Det fungerer godt, men jeg kan ikke ud til at regne ud hvor blækket plan. Jeg tænker farven patronen er lav, fordi det er trykning alt i pink .... Den sorte og hvide udskrifter er okay selv. Er der nogen, der ved, hvordan man kan kontrollere dette ud? Tak.
Old 27. maj 2009, 09:12
Medlem Gruppen

Default HP OfficeJet G55 Am I lavt på blækket?

der bør være en valgmulighed i HP software. Enten din trykfarve lav, eller der er behov for justering.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP Officejet 7410xi All-in-one kan ikke oprette forbindelse til nettet shahul5374 Digital Imaging & Printere 0 7 juni 2009 12:12
Problem forbindelsesstrækninger min HP Officejet 4219 printer Private Baldrick Digital Imaging & Printere 2 22 december 2007 07:23
HP OfficeJet K60 Papirstop Novice2000 Digital Imaging & Printere 1 24 oktober 2007 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.