mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

HP Officejet G55 Är jag låg på bläck?

Reply

Thread Tools
Old 26 maj 2009, 20:35
New Member Group

Default HP Officejet G55 Är jag låg på bläck?

Jag har precis köpt den här skrivaren från Craigslist ... Det fungerar bra, men jag kan inte lista ut när bläcket nivå. Jag tänker att färgpatronen är låg eftersom det är att skriva ut allt i rosa .... Den svartvita utskrifter är okej ändå. Finns det någon som vet hur man kontrollera detta? Tack.
Old 27 maj 2009, 09:12
Ledamot Gruppen

Default HP Officejet G55 Är jag låg på bläck?

det bör vara ett alternativ i HP programvara. Antingen din bläck låg, eller det behöver justera.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
HP Officejet 7410xi All-in-en inte kan ansluta till nätverket shahul5374 Digital Imaging & Skrivare 0 7 juni 2009 12:12
Problem med att ansluta min HP Officejet 4219 skrivare Privata Baldrick Digital Imaging & Skrivare 2 22 december 2007 07:23
HP Officejet K60 Pappersstopp Novice2000 Digital Imaging & Skrivare 1 24 oktober 2007 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.