mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP Pavilion 6700 Webcam Problem med Vista OS

Reply

Thread Tools
Old 10 februar 2009, 10:59
Ny Medlem Gruppen

hk webcam
hej
Jeg har en HP pavillon 6700 med vista OS
der er et webcam prebuilt ikke fungerer,
Enhedshåndtering viser det med gult mærke, og siger driveren ikke er installeret
Jeg forsøgte at installere driveren, og jeg fik: Windows støder på et problem installere driveren
nogen har idéen om dette problem?
tak
Old 9. april 2009, 14:32
Medlem Gruppen

Jeg har en Hp pav 9000, og jeg havde et lignende problem, når mit webcam gjorde ikke arbejde, jeg nulstille min bærbare computer, og det fungerede, men næste dag, det ville arbejde igen, så dårligt er nødt til at holde genstarte den
Old 9. april 2009, 14:52
Medlem Gruppen

hvad var problemet, at det stødt på?
og er du sikker på, at det var den rigtige / nyeste driver til at webcam?

MCTW
Old 10. april 2009, 20:43
Ny Medlem Gruppen

Jeg har haft dette problem Også dette afhænger af, hvad Vista du har, y webcam arbejdede kun med Vista Home Premium
Old 13 april 2009, 16:15
Medlem Gruppen

system gendanne tntil sidste gang det arbejde, har u tilføjet nogen ny hardware, der kan betyde konflikt?

eller altid kan vende tilbage til fabrikken state nd geninstallere win

Jeg vil spørge om hk fora søge efter tråde med samme problem som dig
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.