![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hk webcam hej Jeg har en HP pavillon 6700 med vista OS der er et webcam prebuilt ikke fungerer, Enhedshåndtering viser det med gult mærke, og siger driveren ikke er installeret Jeg forsøgte at installere driveren, og jeg fik: Windows støder på et problem installere driveren nogen har idéen om dette problem? tak |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Hp pav 9000, og jeg havde et lignende problem, når mit webcam gjorde ikke arbejde, jeg nulstille min bærbare computer, og det fungerede, men næste dag, det ville arbejde igen, så dårligt er nødt til at holde genstarte den |
|
| |||
| |||
| hvad var problemet, at det stødt på? og er du sikker på, at det var den rigtige / nyeste driver til at webcam? MCTW |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft dette problem Også dette afhænger af, hvad Vista du har, y webcam arbejdede kun med Vista Home Premium |
|
| |||
| |||
| system gendanne tntil sidste gang det arbejde, har u tilføjet nogen ny hardware, der kan betyde konflikt? eller altid kan vende tilbage til fabrikken state nd geninstallere win Jeg vil spørge om hk fora søge efter tråde med samme problem som dig |