vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

HP Pavilion 6700 Webcam Problem with Vista OS

Reply

Thread Tools
Old 10 helmikuu 2009, 10:59
Uusi Jäsen

Default HP Pavilion 6700 Webcam Problem with Vista OS

hv webbikamera
hei
Minulla on HP Pavilion 6700 with Vista os
on webbikamera prebuilt ei toimi,
Laitehallinta näyttää sen keltainen merkki, ja sanoo, että kuljettaja ei ole asennettu
Olen yrittänyt asentaa kuljettajan ja sain: ikkunat kohtaavat ongelman asentamalla kuljettajalle
jollakulla on ajatus tästä ongelmasta?
kiitos
Old 9 huhtikuu 2009, 14:32
Jäsen

Minulla on Hp Pav 9000, ja minulla oli samanlainen ongelma, kun webbikamera didnt työtä, i palauttaa minun laptop ja se toimi, mutta seuraavana päivänä, se tekisi työn uudelleen, niin huonosti on pidettävä uudelleenkäynnistämisestä
Old 9 huhtikuu 2009, 14:52
Jäsen

mikä oli se ongelma, että se on ollut?
ja olet varma, että se oli oikea / uusimman ohjaimen että webkamera?

MCTW
Old 10 huhtikuu 2009, 20:43
Uusi Jäsen

Minulla oli tämä ongelma, tämä riippuu siitä, mitä näköala olet, y webbikamera työskennellyt ainoastaan Vista Home Premium
Old 13 huhtikuu 2009, 16:15
Jäsen

järjestelmän palauttaminen tntil viimeinen kerta, kun se toimii, on u lisätty kaikki uudet laitteet, jotka voivat olla ristiriidassa?

tai aina voi palauttaa tehdasasetukset valtion nd asenna win

Haluaisin tiedustella HP foorumeilla etsi kierteet, joilla on samat ongelmat kuin
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.