![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hv webbikamera hei Minulla on HP Pavilion 6700 with Vista os on webbikamera prebuilt ei toimi, Laitehallinta näyttää sen keltainen merkki, ja sanoo, että kuljettaja ei ole asennettu Olen yrittänyt asentaa kuljettajan ja sain: ikkunat kohtaavat ongelman asentamalla kuljettajalle jollakulla on ajatus tästä ongelmasta? kiitos |
|
| |||
| |||
| Minulla on Hp Pav 9000, ja minulla oli samanlainen ongelma, kun webbikamera didnt työtä, i palauttaa minun laptop ja se toimi, mutta seuraavana päivänä, se tekisi työn uudelleen, niin huonosti on pidettävä uudelleenkäynnistämisestä |
|
| |||
| |||
| mikä oli se ongelma, että se on ollut? ja olet varma, että se oli oikea / uusimman ohjaimen että webkamera? MCTW |
|
| |||
| |||
| Minulla oli tämä ongelma, tämä riippuu siitä, mitä näköala olet, y webbikamera työskennellyt ainoastaan Vista Home Premium |
|
| |||
| |||
| järjestelmän palauttaminen tntil viimeinen kerta, kun se toimii, on u lisätty kaikki uudet laitteet, jotka voivat olla ristiriidassa? tai aina voi palauttaa tehdasasetukset valtion nd asenna win Haluaisin tiedustella HP foorumeilla etsi kierteet, joilla on samat ongelmat kuin |