![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hp webcam hei Jeg har en HP Pavilion 6700 med Vista OS det er et webkamera prebuilt ikke fungerer, Enhetsbehandling viser det med gult merke, og sier det er ikke installert Jeg prøvde å installere driveren, og jeg fikk: Windows støter på et problem å installere driveren noen har ideen om dette problemet? takk |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP Pav 9000, og jeg hadde et lignende problem, da min webcam didnt work, jeg har laptop, og det fungerte, men neste dag, den ville arbeide igjen, så syke må holde starter det på nytt |
|
| |||
| |||
| hva som var problemet at det har oppstått? og er du sikker på at det var riktig / nyeste driveren for at webkameraet? MCTW |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde dette problemet også, dette avhenger av hva vista du har, y webcam jobbet bare med Vista Home Premium |
|
| |||
| |||
| systemgjenopprettingspunkt tntil forrige gang det arbeidet, har u lagt til noen ny maskinvare som kan være i konflikt? eller alltid kan gå tilbake til fabrikken stat nd installere seier Jeg vil spørre om hp fora søk etter tråder med samme problem som deg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP Pavilion 9289EA - Webcam Gone AWOL | Marcella | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 10 juni 2009 07:57 |
| En annen BSOD utgave - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista | medman007 | Windows-operativsystemer | 0 | 21 mai 2009 15:02 |
| HP Pavilion 7955 DVD Problem (sier det fungerer greit, men det virker ikke) | NatureDriven | Drivere og flyttbare medier | 7 | 6 januar 2009 02:31 |
| Webcam-programmet i Windows Vista | MightyAnky | Windows-operativsystemer | 0 | 18 mars 2008 14:26 |
| Webcam problem | seba567 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 1 august 2007 13:29 |
| Thread Tools | |
| |