![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hk webbkamera hej Jag har en HP Pavilion 6700 med vista os Det finns en webbkamera prebuilt inte fungerar, Enhetshanteraren visar det gula märket, och säger att föraren inte är installerad Jag försökte installera drivrutinen och jag fick: Windows stöter på ett problem att installera drivrutinen någon har idén om det här problemet? tack |
|
| |||
| |||
| Jag har en Hp Pav 9000, och jag hade ett liknande problem när min webbkamera didnt work, jag min laptop och det fungerade, men nästa dag, det skulle fungera igen, så illa tvungen att hålla starta det |
|
| |||
| |||
| vad var problemet att man stött på? och är du säker på att det var rätt / senaste drivrutinen för att webbkamera? MCTW |
|
| |||
| |||
| Jag hade detta problem också, det beror på vad Vista du har, y webbkamera bara med Vista Home Premium |
|
| |||
| |||
| system restaurera tntil sista gången det att fungera, har u lagt till några nya hårdvaran som kan stå i konflikt? eller alltid kan återvända till fabriken statligt nd installera win Jag skulle undersöka om hk forum sök efter trådar med samma problem som du |