![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi: aalto: Minulla on HP Pavilion Entertainment laptop tyyppi 9289ea jossa on sisäänrakennettu web-kamera, joka ei enää toimi, koska uskon, joko Microsoftin tai HP heitti korjaustiedostoa minua joka nyt ei löydä, I'll syyttää Microsoft. HP ovat yrittäneet korjata tuloksetta lopuksi suositellaan I suorittaa järjestelmän palauttamisen, mistä olen vastahakoinen tekemään koska C: levy on OS ja kuormituksen minun jutut, jotka tavalla HP kannattaa asentaa apps edelleen d: levy, mutta tein kuunnella ..... nah. On perintämääräyksellä osio e: levy, jota on syytä vältellä, ja minulla on. En löydä webbikamera merkintä Laitehallinnan joko. Kaikki apu olisi tervetullutta. Regards Allan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi käyttää CD-ROM uudelleen asentaa Win XP HP Pavilion 505w | gcowett | Drives & Removable Media | 0 | 29. toukokuuta 2009 17:52 |
| HP Pavilion 6700 Webcam Problem with Vista OS | leosar | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 13th Apr 2009 16:15 |
| Tarvitsetko apua Oma HP Pavilion A6432f PC: n RAM! | kawakes | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. Huhtikuu 2009 12:01 |
| Hp Pavilion T770.uk rebuild auttaa | Gman13 | General Software Chat | 3 | 17th Mar 2008 14:21 |
| HP Pavilion 503n | bassguy712 | Rautatavaran Chat | 1 | 3. helmikuu 2008 22:14 |
| Thread Tools | |
| |