mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP Photosmart 1315 printer fejl

Reply

Thread Tools
Old 15. sep 2008, 08:38
Medlem Gruppen

Default HP Photosmart 1315 printer fejl

Im prøver at installere HP Photosmart 1315 til min Toshiba bærbar, jeg fik driverne fra internettet coz jeg dont have cd ... føreren bør arbejde bøde coz dens til HP Photosmart 1315 3,5 og jeg installere den, men problemet er, at de computer cant afsløre printeren og dialogboksen kom ud at sige, at PC couldnt afsløre printeren. Jeg har allerede dobbelttjekket alle tilslutninger mellem printeren og den bærbare computer, men dets fine .... og FYI er der 2 typer af forbindelser, den ene er usb og den anden er parallel forbindelse .... Jeg valgte USB coz naturligvis i kun har at kabel .... så jeg prøvet at geninstallere men stadig ikke gode .... du hjælpe .... ethvert forslag ville være fint ... håber at høre fr u guys ASAP .... tak u
Old 17. sep 2008, 01:36
Donor-Gruppen

Hvilket operativsystem bruger du?

Old 17. sep 2008, 06:45
Medlem Gruppen

im kører Windows XP Home Edition
Old 17. sep 2008, 07:05
Medlem Gruppen

ked vil føje til, at jeg har prøvet at køre printeren på denne bærbar computer før, så jeg dont tror, det er os, ville det være coz USB-kablet var defekt eller printeren selv var gået nødder?? behage hjælp tak
Old 18. sep 2008, 03:47
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af jimbeam View Post
ked vil føje til, at jeg har prøvet at køre printeren på denne bærbar computer før, så jeg dont tror, det er os, ville det være coz USB-kablet var defekt eller printeren selv var gået nødder?? behage hjælp tak
Kunne være. Eneste måde at finde ud af er, hvis du kan prøve på en anden pc.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP Photosmart 8250 mærkeligt spørgsmål! amyreaney Digital Imaging & Printere 0 16 juni 2009 01:52
Brother MFC-420CN Printer Fejlmeddelelse dog3074 Digital Imaging & Printere 0 15 juni 2009 13:52
Epson Stylus 4800 - Fejl Installation Printerdriver tinkerbell Digital Imaging & Printere 1 1 juni 2009 12:10
Printer Error lolli_pop Digital Imaging & Printere 7 4 oktober 2008 03:55
Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt themadpanda1989 Digital Imaging & Printere 8 30. sep 2008 05:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.