![]() |
|
| |||
| |||
| Im prøver at installere HP Photosmart 1315 til min Toshiba bærbar, jeg fik driverne fra internettet coz jeg dont have cd ... føreren bør arbejde bøde coz dens til HP Photosmart 1315 3,5 og jeg installere den, men problemet er, at de computer cant afsløre printeren og dialogboksen kom ud at sige, at PC couldnt afsløre printeren. Jeg har allerede dobbelttjekket alle tilslutninger mellem printeren og den bærbare computer, men dets fine .... og FYI er der 2 typer af forbindelser, den ene er usb og den anden er parallel forbindelse .... Jeg valgte USB coz naturligvis i kun har at kabel .... så jeg prøvet at geninstallere men stadig ikke gode .... du hjælpe .... ethvert forslag ville være fint ... håber at høre fr u guys ASAP .... tak u |
|
| |||
| |||
| Hvilket operativsystem bruger du?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| im kører Windows XP Home Edition |
|
| |||
| |||
| ked vil føje til, at jeg har prøvet at køre printeren på denne bærbar computer før, så jeg dont tror, det er os, ville det være coz USB-kablet var defekt eller printeren selv var gået nødder?? behage hjælp tak |
|
| |||
| |||
| Kunne være. Eneste måde at finde ud af er, hvis du kan prøve på en anden pc.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP Photosmart 8250 mærkeligt spørgsmål! | amyreaney | Digital Imaging & Printere | 0 | 16 juni 2009 01:52 |
| Brother MFC-420CN Printer Fejlmeddelelse | dog3074 | Digital Imaging & Printere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Epson Stylus 4800 - Fejl Installation Printerdriver | tinkerbell | Digital Imaging & Printere | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Printer Error | lolli_pop | Digital Imaging & Printere | 7 | 4 oktober 2008 03:55 |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Thread Tools | |
| |