vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

HP Photosmart 1315 tulostin virhe

Reply

Thread Tools
Old 15 Sep 2008, 08:38
Jäsen

Default HP Photosmart 1315 tulostin virhe

Im yrittää asentaa HP Photosmart 1315 minun Toshiba kannettava tietokone, sain kuljettajat Internet coz i dont on cd ... kuljettajan pitäisi toimia sakko coz sen HP Photosmart 1315 3,5 ja i asentaa sen, mutta ongelmana on se, että tietokone kallistuksen tunnistaa tulostimen ja valintaikkuna tuli ulos sanomalla, että PC couldnt tunnistaa tulostimen. Olen jo kaksinkertainen tarkastettava kaikki yhteydet tulostimen ja kannettava, mutta sen hieno .... ja FYI on 2 tyyppiset liitännät; yksi on usb ja toinen on rinnakkain yhteydessä .... i valitsi usb coz tietenkin i vain on, että kaapeli .... joten yritin asentaa uudelleen mutta vieläkään ei ole hyvä .... auttakaa .... ehdotuksia olisi hieno ... toivoa kuulla fr u guys asap .... kiittää u
Old 17. Sep 2008, 01:36
Rahoittajien ryhmän

Mitä käyttöjärjestelmää käytät?

Old 17. Sep 2008, 06:45
Jäsen

im käynnissä Windows XP Home Edition
Old 17. Sep 2008, 07:05
Jäsen

pahoillani haluat lisätä, että olen yrittänyt käynnissä tulostin tämä kannettava tietokone ennen niin i dont ajatella se os, olisiko coz USB-kaapeli on viallinen tai kirjoitin itse oli mennyt pähkinöitä? auttakaa kiitos
Old 18. Sep 2008, 03:47
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by jimbeam View Post
pahoillani haluat lisätä, että olen yrittänyt käynnissä tulostin tämä kannettava tietokone ennen niin i dont ajatella se os, olisiko coz USB-kaapeli on viallinen tai kirjoitin itse oli mennyt pähkinöitä? auttakaa kiitos
Voisi olla. Ainoa tapa saada selville on, jos voit kokeilla toista PC.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HP Photosmart 8250 outo kysymys! amyreaney Digital Imaging & Tulostimet 0 16th Jun 2009 01:52
Brother MFC-420CN Printer Virhesanoma dog3074 Digital Imaging & Tulostimet 0 15th Jun 2009 13:52
Epson Stylus 4800 - Virhe asentaminen Printer Driver Tinkerbell Digital Imaging & Tulostimet 1 1st Jun 2009 12:10
Printer Error lolli_pop Digital Imaging & Tulostimet 7 4th Lokakuu 2008 03:55
Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Tulostimet 8 30 Sep 2008 05:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.