![]() |
|
| |||
| |||
| Im probeert te installeren HP Photosmart 1315 op mijn Toshiba laptop, ik heb de drivers van internet coz i dont hebben de cd ... de bestuurder zou moeten werken coz zijn voor HP Photosmart 1315 3,5 en i installeren maar het probleem is dat de cant computer detecteert de printer en het dialoogvenster kwam zeggen dat couldnt pc detecteert de printer. Ik heb al dubbel gecontroleerd alle verbindingen tussen de printer en de laptop, maar de boete .... fyi en er zijn 2 typen verbindingen; is usb en de andere is een parallelle aansluiting .... Ik koos de usb coz uiteraard i alleen dat de kabel .... dus ik heb geprobeerd om opnieuw, maar nog steeds niet goed .... help .... suggesties zou fijn ... hoop te horen fr u guys asap .... dank u |
|
| |||
| |||
| Welk besturingssysteem gebruik je?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| im draait Windows XP Home Edition |
|
| |||
| |||
| sorry wilt toevoegen aan dat, ik heb geprobeerd het uitvoeren van de printer op deze laptop voor dus ik denk niet dat het de OS, zou het coz de usb-kabel is defect of de printer zelf was gegaan noten? help dankzij |
|
| |||
| |||
| Zou kunnen zijn. Enige manier om uit te vinden is als je probeert op een andere pc.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |