mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

HP Photosmart 1315 skriver feil

Reply

Thread Tools
Old 15nde Sep 2008, 08:38
Medlem Group

Default HP Photosmart 1315 skriver feil

Im prøver å installere HP Photosmart 1315 til min toshiba laptop, jeg har driverne fra internett coz jeg dont ha cd ... sjåføren skal fungere fint coz dens for HP Photosmart 1315 3,5 og jeg har installert det, men problemet er at datamaskin skrånende oppdage skriveren og dialogboksen kom ut at PC couldnt oppdage skriveren. Jeg har allerede dobbelt sjekket alle tilkoblinger mellom skriveren og laptop men fint .... og info finnes det 2 typer tilkoblinger; en er USB og den andre er parallell tilkobling .... jeg valgte usb coz åpenbart i bare har som kabel .... så jeg prøvde å installere, men likevel ingen god .... behage hjelpe .... noen forslag ville være fint ... håper å høre fr u guys ASAP .... takk u
Old 17nde Sep 2008, 01:36
Donor Group

Hvilket operativsystem bruker du?

Old 17nde Sep 2008, 06:45
Medlem Group

im kjører Windows XP Home Edition
Old 17nde Sep 2008, 07:05
Medlem Group

Beklager vil legge til at jeg har prøvd å kjøre skriveren på denne bærbar før så jeg ikke tror det er oss, ville det være coz av USB-kabelen var feil eller skriveren selv hadde gått gal? behage hjelpe takk
Old 18nde Sep 2008, 03:47
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by jimbeam View Post
Beklager vil legge til at jeg har prøvd å kjøre skriveren på denne bærbar før så jeg ikke tror det er oss, ville det være coz av USB-kabelen var feil eller skriveren selv hadde gått gal? behage hjelpe takk
Kunne være. Eneste måten å finne ut av er om du kan prøve på en annen PC.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.