![]() |
|
| |||
| |||
| Im prøver å installere HP Photosmart 1315 til min toshiba laptop, jeg har driverne fra internett coz jeg dont ha cd ... sjåføren skal fungere fint coz dens for HP Photosmart 1315 3,5 og jeg har installert det, men problemet er at datamaskin skrånende oppdage skriveren og dialogboksen kom ut at PC couldnt oppdage skriveren. Jeg har allerede dobbelt sjekket alle tilkoblinger mellom skriveren og laptop men fint .... og info finnes det 2 typer tilkoblinger; en er USB og den andre er parallell tilkobling .... jeg valgte usb coz åpenbart i bare har som kabel .... så jeg prøvde å installere, men likevel ingen god .... behage hjelpe .... noen forslag ville være fint ... håper å høre fr u guys ASAP .... takk u |
|
| |||
| |||
| Hvilket operativsystem bruker du?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| im kjører Windows XP Home Edition |
|
| |||
| |||
| Beklager vil legge til at jeg har prøvd å kjøre skriveren på denne bærbar før så jeg ikke tror det er oss, ville det være coz av USB-kabelen var feil eller skriveren selv hadde gått gal? behage hjelpe takk |
|
| |||
| |||
| Kunne være. Eneste måten å finne ut av er om du kan prøve på en annen PC.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |