mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

HP Photosmart 1315 skrivare fel

Reply

Thread Tools
Old 15:e Sep 2008, 08:38
Ledamot Gruppen

Default HP Photosmart 1315 skrivare fel

Im försöker installera HP Photosmart 1315 till min Toshiba laptop, jag har drivrutinerna från Internet coz jag dont har cd ... föraren bör fungera bra coz dess för HP Photosmart 1315 3.5 och jag har installerat det men problemet är att dator skränande upptäcka skrivaren och dialogrutan kom ut säger att PC couldnt upptäcka skrivaren. Jag har redan dubbel kontrollerat alla anslutningar mellan skrivaren och bärbara men fina .... och kännedom det finns 2 typer av anslutningar, en är usb och den andra en parallell anslutning .... jag valde usb coz uppenbarligen i bara att kabel .... så jag försökte installera men fortfarande inte bra .... snälla hjälp .... några förslag skulle vara bra ... hoppas att höra fr u killar asap .... thank u
Old 17:e Sep 2008, 01:36
Givargruppen

Vilket operativsystem använder du?

Old 17:e Sep 2008, 06:45
Ledamot Gruppen

im kör Windows XP Home Edition
Old 17:e Sep 2008, 07:05
Ledamot Gruppen

ledsen vill lägga till att jag har provat att köra skrivaren på denna laptop förut så jag dont tycker att det är OS, skulle det vara coz USB-kabeln var felaktig eller skrivaren själv hade gått nötter? vänligen hjälp tack
Old 18:e Sep 2008, 03:47
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av jimbeam View Post
ledsen vill lägga till att jag har provat att köra skrivaren på denna laptop förut så jag dont tycker att det är OS, skulle det vara coz USB-kabeln var felaktig eller skrivaren själv hade gått nötter? vänligen hjälp tack
Kan vara. Enda sättet att ta reda på är om du kan prova på en annan dator.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
HP Photosmart 8250 konstig fråga! amyreaney Digital Imaging & Skrivare 0 16 juni 2009 01:52
Brother MFC-420CN Utskriftsvänlig Felmeddelande dog3074 Digital Imaging & Skrivare 0 15 juni 2009 13:52
Epson Stylus 4800 - Fel vid installation Skrivardrivrutin Tingeling Digital Imaging & Skrivare 1 1 juni 2009 12:10
Utskriftsvänlig Error lolli_pop Digital Imaging & Skrivare 7 4 oktober 2008 03:55
Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivare 8 30:e sep 2008 05:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.