vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

HP Photosmart 8250 outo kysymys!

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 01:52
Uusi Jäsen

Default HP Photosmart 8250 outo kysymys!

Hei! Minulla on HP Photosmart 8250, että rikkoi aikaa sitten. Haluaisin nähdä, jos voisin korjata sen, koska olen todella halunnut sitä, ja en haluaisi tuhota hyvä asia, mutta minulla on se. (Like, kun saat uuden tulostimen, se on hidas, tai se tulostaa huonoja kuvia, se imee mustetta, ect.) Minulla on surullisen "Ink Järjestelmävirhe"-viestin, ja olen lukenut ja seurannut annetaan ohjeita, jotka olivat tiedossa työskentelemään . Olen nollata tulostimen, mutta se ei ole toiminut, mikä tarkoittaa sitä, minun on firmware-päivitys. En kuitenkaan voi löytää mistä tahansa, niin ihmettelen, jos on olemassa hyvä vaihtoehto, tai jos joku voisi lähettää minulle tiedosto sähköpostitse tai omat sivut? Kiitos paljon apuasi!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oudot POST kysymys a944porsche Rautatavaran Chat 1 22. kesäkuu 2009 02:10
Päivitys varastossa nVidia MX420 video kortti Dell 8250 AlanB Graphics Cards & Näytöt 1 10th Jun 2009 14:20
Oudot Issue - Testdisk tunnistaa vain yksi osio gitarman4 Drives & Removable Media 0 4th Jun 2009 18:52
HP Photosmart All-In-One C4280 tulostusongelmista eviepeanut2005 Digital Imaging & Tulostimet 0 21. toukokuuta 2009 19:35
HP Photosmart 1315 tulostin virhe jimbeam Digital Imaging & Tulostimet 4 18. Sep 2008 03:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.