![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei! Minulla on HP Photosmart 8250, että rikkoi aikaa sitten. Haluaisin nähdä, jos voisin korjata sen, koska olen todella halunnut sitä, ja en haluaisi tuhota hyvä asia, mutta minulla on se. (Like, kun saat uuden tulostimen, se on hidas, tai se tulostaa huonoja kuvia, se imee mustetta, ect.) Minulla on surullisen "Ink Järjestelmävirhe"-viestin, ja olen lukenut ja seurannut annetaan ohjeita, jotka olivat tiedossa työskentelemään . Olen nollata tulostimen, mutta se ei ole toiminut, mikä tarkoittaa sitä, minun on firmware-päivitys. En kuitenkaan voi löytää mistä tahansa, niin ihmettelen, jos on olemassa hyvä vaihtoehto, tai jos joku voisi lähettää minulle tiedosto sähköpostitse tai omat sivut? Kiitos paljon apuasi! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oudot POST kysymys | a944porsche | Rautatavaran Chat | 1 | 22. kesäkuu 2009 02:10 |
| Päivitys varastossa nVidia MX420 video kortti Dell 8250 | AlanB | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Jun 2009 14:20 |
| Oudot Issue - Testdisk tunnistaa vain yksi osio | gitarman4 | Drives & Removable Media | 0 | 4th Jun 2009 18:52 |
| HP Photosmart All-In-One C4280 tulostusongelmista | eviepeanut2005 | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 21. toukokuuta 2009 19:35 |
| HP Photosmart 1315 tulostin virhe | jimbeam | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 18. Sep 2008 03:47 |
| Thread Tools | |
| |