mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

HP Photosmart 8250 raar probleem!

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 01:52
Nieuw Lid Fractie

Default HP Photosmart 8250 raar probleem!

Hoi! Ik heb een HP Photosmart 8250 brak dat een tijdje geleden. Ik zou graag zien als ik zou kunnen oplossen, want ik vond het echt, en ik zou niet willen wrak een goede zaak, terwijl ik het heb. (Net als wanneer je een nieuwe printer, het is traag, of het afdrukken van slechte foto's, het zuigt inkt, ect.) Heb ik de beruchte "Ink System Failure 'wordt weergegeven, en ik heb gelezen en volgde de gegeven instructies die bekend waren om te werken . Ik heb de printer, maar het heeft niet gewerkt, wat betekent dat ik de firmware-update. Ik kan echter niet vinden overal, dus ik vroeg me af of er sprake was van een alternatief, of als iemand me zou kunnen sturen het bestand via e-mail of persoonlijke website? Bedankt voor uw hulp!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Weird POST kwestie a944porsche Algemeen Hardware Chat 1 22 jun 2009 02:10
Upgrade voorraad nVidia MX420 videokaart in Dell 8250 AlanB Grafische Kaarten & Monitors 1 10 jun 2009 14:20
Weird Issue - Testdisk detecteert alleen een partitie gitarman4 Drives & Removable Media 0 De 4 juni 2009 18:52
HP Photosmart All-In-One C4280 afdrukproblemen eviepeanut2005 Digital Imaging & Printers 0 21 mei 2009 19:35
HP Photosmart 1315 printer fout jimbeam Digital Imaging & Printers 4 18e sep 2008 03:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.