mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

HP Photosmart Alt-i-ett C4280 utskriftsproblemer

Reply

Thread Tools
Old 21 mai 2009, 19:35
New Member Group

Default HP Photosmart Alt-i-ett C4280 utskriftsproblemer

Hei, ny her, håper jeg kan finne hjelp her.

Jeg kjøpte HP Elite (jeg tror dvs hva det heter) i fjor kom det med printer / scanner kombinasjonsboksen. Jeg har nylig installert i skriveren, og det vil ikke skrive ut. XLR. Txt. Doc eller noe UNNTATT nettsteder via Fil -> Skriv ut
Jeg har avinstallert den og installert den to ganger, så hele internett og funnet døde ender.
Når jeg prøver å skrive ut en txt eller regneark (. XLR) vil det trekke papiret gjennom, høres ut som en utskrift bare i ca 10 sekunder og skyve resten av papir om tomt.
Er jeg nødt til å gjøre mitt regneark i en HTML og skrive dem ut via en nettside eller hva lol.

Vel det trolig noe dumt eller jeg over noe, men noe hjelp er apreciated og takk på forhånd.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HP Photosmart 8250 rart problem! amyreaney Digital Imaging & Skrivere 0 16 juni 2009 01:52
HP Deskjet 6940-serien, tillatelser og utskriftsproblemer. oluomoolubisi Digital Imaging & Skrivere 0 14 juni 2009 01:23
Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin rbscooby Nettverk, modem og VoIP 10 28 april 2008 13:58
Utskriftsproblemer med Word 2007 sgrady Office Suites & Applications 4 8 april 2008 10:54
Utskriftsproblemer Slnaarasm Digital Imaging & Skrivere 1 10 oktober 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.