mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

HP Photosmart All-In-One C4280 utskriftsproblem

Reply

Thread Tools
Old 21 maj 2009, 19:35
New Member Group

Default HP Photosmart All-In-One C4280 utskriftsproblem

Hej, ny här, hoppas jag kan få hjälp här.

Jag köpte HP Elite (jag tror den er vad den kallas) förra året kom med skrivare / scanner combo. Jag har nyligen installerat skrivaren och det kommer inte att skriva ut. XLR. Txt. Doc eller något FÖRUTOM webbplatser genom Arkiv -> Skriv ut
Jag avinstallerade det och ominstallerat det två gånger, tittade på nätet och fann återvändsgränder.
När du försöker skriva ut en txt eller kalkylblad (. XLR) det kommer att dra papperet genom att låta som sin tryckning endast i 10 sekunder och driva resten av papper men tomt.
Kommer jag att få göra mitt kalkylblad i ett HTML och skriva ut dem via en webbplats eller vad lol.

Tja det förmodligen något dumt eller är jag över något, men någon hjälp är apreciated och tack på förhand.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
HP Photosmart 8250 konstig fråga! amyreaney Digital Imaging & Skrivare 0 16 juni 2009 01:52
HP Deskjet 6940 serien, tillstånd och utskriftsproblem. oluomoolubisi Digital Imaging & Skrivare 0 14 juni 2009 01:23
Tyvärr har jag igen - Utskriftsproblem över nätet + Använda en dator rbscooby Nätverk, Modem & VoIP 10 28 april 2008 13:58
Utskriftsproblem i Word 2007 sgrady Office Suites & Applications 4 8 april 2008 10:54
Utskriftsproblem Slnaarasm Digital Imaging & Skrivare 1 10 oktober 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.