![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bij gebruik van mijn HP Deskjet F2180 printer, ik kan printen zonder problemen, maar bij het afdrukken in bulk (zeg 20 exemplaren of meer) van de printer drukt een pagina als een normale en dan gooit een lege pagina. Dit gebeurt tussen elke normale gedrukte pagina. Waarom is dit? Het is niet een ernstig probleem, maar meer vervelend dat ik cant verlaat de printer terwijl de afdrukken van een taak Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opnieuw installeren van de drivers voor het krijgen van de nieuwste online indien mogelijk.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MS-pub. - Verwijder de druppel schaduw op blanco pagina? | tama4tama | Office Suites & Toepassingen | 0 | Van de 6 juni 2009 14:52 |
| Lexmark Z12 Printer - Vista - Drukkerij Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Printers | 0 | 28 mei 2009 21:02 |
| Lexmark X1180 Prints Blanco's | Windwalker55 | Digital Imaging & Printers | 0 | 24 mei 2009 20:12 |
| Hoe om te controleren code van msword blanco pagina? | OzKhoa | Office Suites & Toepassingen | 1 | 23 mei 2009 01:41 |
| Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) | camee | Digital Imaging & Printers | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |