![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| När du använder min HP Deskjet F2180-skrivare, jag kan skriva ut utan problem, men när du skriver ut i bulk (säger 20 kopior eller fler) Skrivaren skriver ut en sida som vanligt och sedan kastar ut en tom sida. Detta händer mellan varje normalt utskrivna sidan. Varför är det här? Dess inte ett allvarligt problem men mer irriterande att jag skränande lämnar skrivaren medan utskrift jobb Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Re-installera drivrutiner för den, få de senaste online om det är möjligt.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| MS Pub. - Eliminera droppe skugga på blank sida? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6 juni 2009 14:52 |
| Lexmark Z12 skrivare - Vista - Utskrift Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 28 maj 2009 21:02 |
| Lexmark X1180 Skriver ut blanka sidor | Windwalker55 | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 24 maj 2009 20:12 |
| Hur kan man kontrollera kod tom msword sida? | OzKhoa | Office Suites & Applications | 1 | 23 maj 2009 01:41 |
| Utskriftsvänlig plötsligt skriver ut tomma sidor (tho provsida utskrifter OK) | kamé | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 24 november 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |