mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

HP T1100 Roll Bredde Nøjagtighed

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2009, 20:44
Ny Medlem Gruppen

Default HP T1100 Roll Bredde Nøjagtighed

Alle,

Vi har flere HP T1100 plottere og har haft problemer med plotter læser bredde rulle papir til hundrededel af en tomme. Dette giver anledning til problemer, når bredden af foerervaernet er lidt kortere end den burde være. For eksempel har vi et par 34 "ruller, når påfyldt plotter læses at være 33.98". Ikke 34 inches, men 33,98 inches. Det virker vanvittigt, men plotter læser bredde til hundrededel af en tomme. Problemet med dette er, når en 22 "x34" plot (fra AutoCAD, MicroStation, Adobe Reader, osv.) tegning sendes, plotter fastslår, at de 34 "at der er for bred til 33,98" bred papir og roterer tegning til portrait orientation. Når vi indlæse andre ruller, som er 34.04 "lang samme plot kommer ud orienteret i landskabet.

Her er hvad jeg har prøvet indtil videre uden succes;
Opdateret føreren og firmware til de nyeste versioner.
Flyttet foerervaernet væk fra det faste spool slutningen af spindel.

Et band-støtte, der virker, er at "snyde" de plotter i præferencer dialogboksen ved at indstille roll en størrelse større end, hvad der er lastet og derefter driver mener tegningen vil passe. Det fungerer, men at få alle brugerne til at forstå og huske dette ikke er en holdbar løsning.

Enhver hjælp vil være værdsat. Thanks, Keith
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fast Kolonnebredde - brug for hjælp til html-kode! Goran Web Design, Hosting & SEO 0 22. maj 2009 12:52
Grundlæggende query - Hvordan får jeg en hel side bredde betragtning til at blive vist på min skærm nicke General Software Chat 5 5 januar 2009 05:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.